Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


autószerviz gumiszerelés gumiszerelés fék, futómű olajszerviz vizsgáztatás



olajcsere



gumiszerelés

Fékbetét:

A fékbetétek fékezés során nagy igénybe vételnek vannak kitéve.

Ha a fékbetétek vastagsága 3 mm alá csökken, akkor a fékhatás már nem biztosított.

A fékek fontosságát szem előtt tartva, nagy figyelmet kell fordítani állapotukra, kopottságukra.

Fontos a megfelelő minőségű alkatrész és a szakszerű beépítés.


Féktárcsa:

Az első féktárcsa optimális élettartama 60-90.000 km, az első fékbetété 25-45.000 km rendeltetésszerű használat mellett.

A hátsó féktárcsa optimális élettartama 50-150.000 km, a hátsó fékbetété 25-75.000 km.

 

Dobfék:

A dobfék optimális élettartama 100-150.000 km, ugyakkor a dobfék 10-20.000 km-kénti karbantartásra, tisztításra szorul.

 

Fékfolyadék:

Évente javasoljuk ellenőrzését, melyet speciális fékfolyadék forráspont mérővel pontosa meg tudjuk határozni, hogy cserélni kell-e, vagy sem. Cseréje átlagosan 2 évente.


Futómű:

Futómű ellenőrzés műszeres bemérése, szükség szerinti állítása lézeres futómű állítóval. Állítás szükséges, ha futómű alkatrészt cseréltek, vagy új a kerékcsapágy, a gömbfej, a lengőkar, a lengéscsillapító, vagy a gumi. A rossz úburkolat miatt évente minimum egyszeri állítás javasolt.

Lengéscsillapító:

Legfontosabb szerepe, hogy az úton tartsa a gumit, csökkentse a kilengést és elősegítse az autó könnyed irányítását.

Ha az alábbiakat tapasztalja vezetés közben, keressen fel minket:

· Rossz kanyarstabilitás

· Megnövekedett fékút

· Erősebb menetzaj a kerekek felől

· A gumik egyenetlen kopása

· Túlzott kilengés a karosszérián

2014 © Szondi Szerviz. Minden jog fenntartva. | Minőségi weboldal készítés